بیاتوزندگی

آموزش و سرگرمی ویدئویی

دانلود سریال بودکین Bodkin 2024 قسمت 4 با زیرنویس فارسی

دانلود سریال بودکین Bodkin 2024 قسمت 4 با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان قسمت 4 سریال بودکین:

تحقیقات خدمه را به مسیری عجیب و غیرمنتظره می‌رساند، و این موضوع باعث قرار گرفتن پادکست آن‌ها در معرض خطر می‌شود. در همین حین، گیلبرت سعی می‌کند بدهی‌هایش را تسویه کند، در حالی که داو سعی می‌کند به امی توصیه‌های سختی بدهد. و… .

در این قسمت، با بازگشت بادکین به داستان اصلی‌اش روبرو هستیم. این بار، تعدادی از شخصیت‌های اصلی مانند گیلبرت، امی، و داو به صورت محدودتری در داستان حضور دارند. اما قوس داستانی گیلبرت و سیموس به شکل جالبی ترسیم شده است. اگرچه دیالوگ‌ها و رویدادهای این قسمت جذابیت خاصی ندارند، اما شخصیت سیموس بدون شک نقش کلیدی و جذابیتی بیشتری را بر عهده دارد. اما متأسفانه، شخصیت داو بیشتر به نظر می‌رسد که درون چرخه‌ای از کلیشه‌ها گرفتار شده است، و امی همچنان به دنبال هویت خود است.

در این قسمت، بادکین تلاش می‌کند داستان را به جلو ببرد، اما با کندی روبرو می‌شود. این نشان می‌دهد که هدف اصلی این قسمت باید پیشبرد رمز و راز داستان باشد. این برنامه از خطوط داستانی استفاده می‌کند که سؤالاتی دربارهٔ داستان اصلی را به وجود می‌آورد، اما اغلب این خطوط فرعی به نظر می‌رسند و تأثیر زیادی بر روی پیچیدگی داستان اصلی ندارند.

3.8/5 - (5 امتیاز)

دانلود با کیفیت 1080p

حجم: 968 مگ

دانلود با کیفیت 720p

حجم: 493 مگ

دانلود با کیفیت 480p

حجم: 348 مگ

لینک پخش آنلاین

بدون نیاز به دانلود