بیاتوزندگی

آموزش و سرگرمی ویدئویی

دانلود سریال بودکین Bodkin 2024 قسمت 2 با زیرنویس فارسی

دانلود سریال بودکین Bodkin 2024 قسمت 2 با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان قسمت دوم سریال بودکین:

داو و گیلبرت، با رویکردهای مختلف به مصاحبه، درگیر شدند و هر چه نزدیک‌تر به پاسخ‌های درست می‌شدند، مبارزات شخصیشان به مشکلات بیشتری منجر می‌شد. این دو فرد، هر کدام با دیدگاه و شیوه‌ی خود، سعی در حل معماهای مصاحبه داشتند، اما این تفاوت رویکردها به تنش بیشتری منجر شد و رابطه‌ی آن‌ها را به چالش کشید. و… .

در قسمت 2 از “سریال بادکین” به نام “کی هستیم”، ما بیشتر با شخصیت‌های داو، گیلبرت و امی آشنا می‌شویم. این قسمت، به ما امکان می‌دهد بیشتر با روابط و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شویم، اما همچنان رازهایی برای حل باقی می‌ماند. امی نیز درگیر تضادهای داخلی خود است و باید بین روش‌های مهربانانه‌تر گیلبرت یا روش‌های مستقیم‌تر و تهاجمی‌تر داو انتخاب کند.

اگرچه ما همچنان به دنبال رازهای جذابی در سریال هستیم، اما این قسمت بیشتر به پرداختن به شخصیت‌ها و روابط آنها می‌پردازد. این امر ممکن است برخی از بینندگان را از دنبال کردن سریال دور کند، زیرا تمرکز بر روی رازها کمتر می‌شود و بیشتر به شخصیت‌ها متمرکز می‌شود. به هر حال، هنوز هم بخشی از توجه به رازها وجود دارد، اما فکر می‌کنم قسمت 2 به نسبت قسمت اول کمی کمتر جذابیت دارد.

4/5 - (4 امتیاز)

دانلود با کیفیت 1080p

حجم: 764 مگ

دانلود با کیفیت 720p

حجم: 390 مگ

دانلود با کیفیت 480p

حجم: 275 مگ

لینک پخش آنلاین

بدون نیاز به دانلود